PROCEDURA REKLAMACJI

1. Postanowienia ogólne
Niniejsza procedura określa zasady zgłaszania i rozpatrywania reklamacji w sklepie internetowym Tafetex.pl prowadzonym przez:
TAFETEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ul. Pabianicka 59, 95-030 Rzgów
NIP: 7282847247, REGON: 387146488, KRS: 0000861984
Adres e-mail: kontakt@tafetex.pl
Telefon kontaktowy: +48 607 509 190

2. Sposób zgłoszenia reklamacji
Reklamacje dotyczące zamówionych produktów można zgłaszać w następujący sposób:

  • W formie pisemnej na adres e-mail: kontakt@tafetex.pl
  • Telefonicznie pod numerem: +48 607 509 190

W celu przyspieszenia rozpatrzenia reklamacji prosimy o załączenie zdjęć dokumentujących problem z produktem oraz podanie numeru zamówienia.

3. Termin rozpatrzenia reklamacji
Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni roboczych, jednak staramy się to robić najszybciej, jak to możliwe.

4. Ograniczenia reklamacyjne
Nie podlegają reklamacji:

  • Tkaniny cięte na metry według indywidualnych zamówień klienta.
  • Produkty wykonane na specjalne zamówienie, np. tkaniny z indywidualnym nadrukiem.

5. Formy rozpatrzenia reklamacji
W przypadku uznania reklamacji klient ma możliwość wyboru jednej z następujących form rekompensaty:

  • Obniżenie ceny produktu.
  • Wymiana towaru na nowy, wolny od wad.

6. Zasady zwrotu towaru w przypadku uznanej reklamacji
W przypadku konieczności zwrotu towaru, klient zobowiązany jest odesłać produkt na adres wskazany przez sprzedawcę. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta.

TAFETEX SP. Z O.O.

Shopping Cart