PROCEDURA REKLAMACJI
1. Postanowienia ogólne
Niniejsza procedura określa zasady zgłaszania i rozpatrywania reklamacji w sklepie internetowym Tafetex.pl prowadzonym przez:
TAFETEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ul. Pabianicka 59, 95-030 Rzgów
NIP: 7282847247, REGON: 387146488, KRS: 0000861984
Adres e-mail: kontakt@tafetex.pl
Telefon kontaktowy: +48 607 509 190
2. Sposób zgłoszenia reklamacji
Reklamacje dotyczące zamówionych produktów można zgłaszać w następujący sposób:
- W formie pisemnej na adres e-mail: kontakt@tafetex.pl
- Telefonicznie pod numerem: +48 607 509 190
W celu przyspieszenia rozpatrzenia reklamacji prosimy o załączenie zdjęć dokumentujących problem z produktem oraz podanie numeru zamówienia.
3. Termin rozpatrzenia reklamacji
Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni roboczych, jednak staramy się to robić najszybciej, jak to możliwe.
4. Ograniczenia reklamacyjne
Nie podlegają reklamacji:
- Tkaniny cięte na metry według indywidualnych zamówień klienta.
- Produkty wykonane na specjalne zamówienie, np. tkaniny z indywidualnym nadrukiem.
5. Formy rozpatrzenia reklamacji
W przypadku uznania reklamacji klient ma możliwość wyboru jednej z następujących form rekompensaty:
- Obniżenie ceny produktu.
- Wymiana towaru na nowy, wolny od wad.
6. Zasady zwrotu towaru w przypadku uznanej reklamacji
W przypadku konieczności zwrotu towaru, klient zobowiązany jest odesłać produkt na adres wskazany przez sprzedawcę. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta.
TAFETEX SP. Z O.O.